Elin Pettersson

2012-04-26
22:47:50

Sommarnojja!
Heej,! Hemmahemmahemma ! :) Var på gudtjänsten med duktiga ku:are som sjöng! :) Sedan hade vi massa skrattanfall! HAHA, man har aldrig tråkigt med dom goingarna! :) Sedan tog jag o sofia moppen hem till henne och efter 30 minuter typ åkte vi till sagabiografen och hon gjorde soundcheck till öppenscen img! Hon är riktigtriktigt BRA! Lycka till img! :) Själv taggar jag nationella imorgon, i engelska! :) men jag tycker det är chill med nationella, lärare kan inte sänka än på ett nationellt prov+ slutar tidigare. Jag anstränger mej inte mer än vad som behövs, är klar snabbt och kan dra hem! :D heheh !
Har ni något sommarjobb i år? Själv håller jag tummarna på att jag får alla 3 sommarjobben jag räknat in! Och kommer söka lite mer!:) Tänkte åka till frankrike, taize och ett oas läger, men jobbar antagligen så tänker satsa på pengarna i år! JAG HATAR SOMMAREN O E HELT OPEPP PÅ VÄRMEN OCH ÄCKLIGA JAAA... ALLT E VARMT O ÄCKLIGT PÅ SOMMAREN, FÅR ALLTID VÄRMESLAG, TÄNKER JOBBA HELA SOMMAREN! :)
DOG NU, JAG DOGDOGDOGDOG, FICK EN INLOGGNING TILL BIGBROTHER 24/7. DU ÄR HELT UNDERBAR! <3 <3 <3 <3
HAHAHA AJA PUSSHEJDÅ
KÄRLEK TILL ER<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: