Elin Pettersson

2012-04-24
22:50:41

Skjorta kabana ruda byxor, ruda byxor, ruda byxor!
Hej!
Okej rubriken är lite strange! MEN, jag var med skolan i Belgien på ett eu-project o bodde med en tjej som hette Hanne! föddes på EXAKT samma dag som mej komiskt nog! Det var även 4 från Finland, o vi var 4 från sverige! Och vi lärde dom massa svenska osv, och då lärde vi en tjej "skjorta kavaj och röda byxor" - texten! Och då sa hon det precis sådär! Skjorta kabana ruda byxor, ruda byxor, ruda byxor!! Supersöt! :) Lyssnade på en film när hon sjöng! Och började drömma mej tillbaka till den veckan då vi var där! Vi hade fullt upp hela tiden! :D Saknar det lite! Det kommer faktiskt 11 st till min skola från både polen spanien belgien o finland! Och vi var 12 som ville ha hem, SJÄLVKLART blev jag utan! :) men det gör ingenting, jag har ju fått åka iväg. Så det var mest rättvist faktiskt! :)
Har just kommit hem från KU, MYS :) Alltid lika mysigt där, Trevligt folk! :D Nu ska jag fortsätta se på bigbrother! PUSS! <3 Asså bjuder på denna bilden.. Haha, det var där vi spenderade mycket tid så.. HAHA Nemen bjuder på denna! Har inte så många bilder från resan :)
Kommentar:

sv; tack desamma:D



Nu är det så att jag är med tävling/ansökan om ett sommarjobb. Men ska få så många röster som möjligt och den avslutas om några dagar så behöver all hjälp jag kan få!

så Skulle du snälla vilja rösta på mig på http://thebeachparty.se/sommarjobb/ :D Sök på Thrumberg så kommer jag upp . Klicka sen på LIKE och inte "gilla" så är det klart!

det går super snabbt och skulle uppskattas jätte mycket!Du kommer självklart få en länk som tack!

Ber om ursäkt om du inte gillar sånt här eller om jag råkat skicka det här igen !Kram

2012-04-24 @ 23:44:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: