Elin Pettersson

2012-04-27
12:21:38

Nationella engelska, check!
Hej!
Kom hem för ca 20 minuter sedan! :) Härligt med massa kortdagar! Brukar alltid sluta 11.50 på fredag vanligtvis, men idag slutade vi 11.10 eftersom vi hade nationella! Men fick ändå vänta på bussen i 30 minuter! Nationella gick bra!:) jag tycker det är rätt gött med nationella, man behöver inte anstränga sig så mycket! Okej, vissa kanske satsar lite högre än mej med:) Men ja.. provet började 09.45, och jag var väll klar 10.10, så fick sitta o vänta i 40 minuter för fick inte gå så tidigt! så tog självklart upp min mobil och kollade på bigbrother 24/7, räddaren i nöden! :D ♥ Snart blir det stenungsund med finaste frida! :) Vi ska checka lite prylar + att jag måste hitta en perfekt present till Alva som ska fira sig imorgon! :D Något förslag? :) ♥ Sedan efter det blir det nog lite filmmys med frida! :D Gooo dag! :) Ha det bra! ♥
MYSER MED MIN BEBIS! ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: