Elin Pettersson

2012-04-23
16:26:19

Kära måndag..
Heej, hur har dagen varit för er?, Min har varit ganska så jätte dålig!
Det började med att jag försov mej! Vilket jag gör VARJE morgon! Och sedan hade vi första lextionen, och det var då mitt dåliga humör kom! Ja.., kände mej allmänt kränkt! Sedan efter lextionen så försökte jag ändå vara possitiv och tog mitt vanliga fejkleende, sedan fick jag höra lite skitsnack. Påståenden om att jag kallat folk fittor och idioter? Egentligen är det bara något att skratta åt eftersom att jag vet att jag inte sagt något sådant:) + Att dom inte kunde säga det till mej! :) Endast fegt! Och då blev jag nog mest frustrerad och ledsen! För jag gillar inte att höra massa falska ryckten -.-' Jamena, vi är inte 12 år längre! Kanske dax att mogna till lite? Och sedan hade vi matte, jag hatar matte, jobbar aldrig med det USCH! Så, ja sådär såg min dag ut! Alldeles för mycket negativitet! MEN, ska snart på sångövning eller va det kallas! :) Och det ska bli SUPER kul! :) Så ja! Måndagen blir ändå bra! Fast att mitt humör just nu är på botten! Har även rensat strumpor. Slängde typ ALLAS strumpor förutom mina. Dom hade så fula strumpor och vill inte riskera att behöva andvända dom i nödfall! Så mamma får gå och köpa nya någon dag ! HAHA nu ska jag äta! PUSS



Det blir ingen bild, alla var så fula.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: