Elin Pettersson

2012-04-30
03:44:58

Dygnar
Heej! :D
Jaaa, klockan är lite mkt känner jag, är fortfarande pigg! Så tänkte dygna! För om jag somnar du blir jag tröttare och försover mej som vanligt! Så kan lika gärna vara vaken:) Kollar på bigbrother 24/7 och Annika och Marcelo har djupa samtalsämnen! Och för er som följer bigbrother vill jag bara säga att från att jag haft en uppfattning av marcelo,att han e dum i huvudet och beter sig som en idiot osv, så vet jag inte vad jag tkr om honom längre! Han berättar att han typ hade en flickvän när han gick in osv o massa sånt, men han skiter i henne, det är svinigt! Men han är ju ärlig iaf? hahha så jaaa. jag vet inte vad jag ska tycka! :P Men nu värkar det som att dom ska gå och lägga sig! Och annikas klockrena kommentar hon just sa " Är det något mer du vill berätta? har du något barn på utsidan!" Haha, aja ska se på någon film, tända lampan i taket så jag piggnar till, och hämta ett glas mjölk! Blev så sugen när dom drack mjölk på bb, i vinglas! :D
Puss! <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: