Elin Pettersson

2012-04-24
00:11:09

Dina åsikter är bara löjliga!
Godkväll!
Har just tagit ett långt bad, kollar nu på tv och bara tar det lugnt! Dock är ingen social, eftersom att dom har vett att gå och lägga sig i tid! HAHA, jag kan inte somna innan 2 på vardagar! Hur mycket jag en försöker så går det faktiskt inte! Blir alltid pigg på kvällarna, kanske överskottsenergi? ;) Dagen slutade ändå väldigt bra med sångkurs blablabla vad det kallas och en 2 timmars promenad med fina frida! :) Fast att jag i morse fick reda på att jag inte betyder någonting och att min åsikter är löjliga, just det ja! Jag spelar alltid över oxå, hmm, jobbigtläge, nu ser jag mest det som ironi det hela, men i morse var det inte kul, ville bara hem. Fast iof så känner jag hemlängtan varje skoldag typ! Är både skoltrött och trött på allt annat, orkar inte dra allt. Men ja!.. Håller i min fläta och känner mej allmänt nöjd med mitt hår! Det har både blivit längre och är faktiskt inte slitet fast att jag typ färgat det rött 5-10 gånger!:) Men tror att det beror på mitt shampo! Har kunzeashampoo, ett naturshampoo som man kan hitta i naturshoppar! :) ca 90 kr! Och brukar tvätta håret med det 2 omgångar!+ Ett annat naturshampo, typ aloverashampo min farmor köpte till mej, tror den oxå finns i naturshoppar, och kostar typ 160 kr! :D Shampoona löddrar inte, Shampoon som löddrar sliter mer på håret! Och sedan sköljer jag alltid ut håret med kallt vatten på slutet! För varmtvatten öppnar "hårcellerna" eller va det kallas, och kallt vatten stänger dom! Det blir snabbare slitet annars! O om man tål vanligashampoon o balsamer (vilket inte jag gör) så kan man ta balsam på topparna, för shampoo öppnar upp på samma sätt som varmt vatten, o balsam o kallt vatten stänger igen! Och inte kamma håret när det är blött (vilket jag försöker sluta med HAHA) och inte torka håret med en handduk! Utan hårblåsen eller lufttorka! Okej... där var lite små tips oxå! :D Är SJUKT uttråkad och rastlös.... Aja PUSSHEJ <3
Okej, en random halvtillgjord, brunt ansikte bild kom här ↑
Det värsta är när jag ser denna bilden är att jag har typ en av dom ljusaste fondation, + ett vitt transparentpulver och ÄNDÅ så är mitt ansikte sjukt mkt brunare än halsen.. HAHA
PUSS
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: